איך עובדים בקמפיינים אורגניים בעסק ומביאים הכנסות גדולות?

פיתחתם מוצר מושלם, יש לכם אחלה שירות ובאמת שגם הפוסטים שלכם ברשת נותנים תוכן מהמם וגורמים לקהל להתחבר אליכם. איך מביאים מזה הכנסות גדולות בעסק?
מתחילים לעבוד בקמפיינים!

המשמעות של קמפיין אורגני בעסק, היא שאתם בוחרים זמן ממוקד ומוגבל ובו אתם יוצאים במבצע מיוחד על מוצר ספיציפי שלכם. למשל – מבצע בלאק פריידיי 40% הנחה, או פתיחת הרשמה לתכנית מיוחדת כולל בונוס מגניב עד 12.12.

בזמן של הקמפיין עצמו, כלומר בכל זמן שההטבה נמשכת – אתם לא רק "כותבים פוסטים על המבצע" אלא מתכננים מראש מערך מוכן ומסודר שיוביל את הלקוח מכזה שמכיר אתכם, ללקוח חם שמתעניין באופן ספיציפי בנושא של הקמפיין, ומשם למכירה.

קמפיין = אין משמעותו "קידום ממומן" למרות שאפשר לשלב גם אותו בתוך המערך הזה. זהו רק כלי אחד מתוך כלים רבים שיכולים להיות גם אורגניים וחינמיים לגמרי (מרבית מהקמפיינים שלי מורכבים בעיקר מפעילות אורגנית), ואנחנו יכולים להוסיף גם את הכלים האלו כדי שהאימפקט יהיה חזק יותר.

איך עושים קמפיין אורגני?

◘ מגדירים זמן לקמפיין ובוחרים הטבה למוצר ספיציפי. מומלץ לעשות זאת בהתבססות על מחקר לקוח מדוייק והנה של הקהל – איזה מוצר הוא צריך ובאיזו צורה, ומה המחיר שימשוך אותם לקנות במבצע הזה, בזמן הזה. כדאי שההטבה תהיה יצירתית ומעניינת כדי למשוך אותם לקנות דווקא עכשיו.

דוגמה: קמפיין שעשיתי לתכנית אימונים לבעלי עסקים – ובו כל מצטרף קיבל במתנה פגישת בונוס עם מאמנת לניהול זמן

◘ מתחילים את הקמפיין לא מיד בפרסום של המבצע! אלא מתחילים משלב של חימום קהל וגורמים להם להתעניין בכם ובעיקר בנושא שהקמפיין מבוסס עליו. זה יכול להיות בכל צורה שנראית לכם ושהיא מתאימה לקהל – כדאי לעשות פה ניסוי וטעייה ולראות מה מושך את הקהל שלכם יותר ובאיזו דרך נוח לו לצרוך את התוכן הזה.

דוגמה: יצרתי אתגר של שבוע בקהילת הפייסבוק שלי עם משימה יומית ובו עסקנו בנושא קריטי שהיה חשוב לבעלי עסקים וגרם להם להבין שהם זקוקים לאימון עסקי

◘ עוברים לשלב המכירה! מיד ברגע ששלב חימום הקהל מסתיים, אפשר להתחיל לפרסם את ההטבה שלנו ולהדגיש מתי היא מסתיימת. חשוב לתת לקהל את כל הפרטים ולא להסתיר מחיר או חלקים קריטיים לרכישת המוצר או השירות. בשלב זה חשוב שנגייס את כל הפלטפורמות הקיימות שלנו – אם זה פייסבוק, אינסטגרם, ווצאפ, יוטיוב, בלוג. זה לא הזמן להשקיע בפלטפורמה חדשה אלא לגייס את אלו שכבר עובדות, ולחשוב על דרכים יצירתיות להעביר את המסר שלנו – שתמיד קשור לנושא של המבצע.

דוגמה: שמתי פוסטים מכירתיים גם בקהילת הפייסבוק שלי, ופוסטים אחרים בדף העסקי, ובמקביל השתמשתי בקבוצת ווצאפ שעד אותו יום שלחתי בה טיפים עסקיים – לפרסום המבצע

לסיום – מה משמעות הביטוי "לעבוד בקמפיינים אורגניים בעסק"?

כל קמפיין אורגני שאני עושה כיום בעסק, מביא תוצאות חזקות ומשמעותיות לא רק כי הוא עומד בפני עצמו, אלא כי הוא מתבסס על קמפיינים קודמים שעשיתי. הקהל כבר מחבר את הנקודות בין קמפיין לקמפיין ובין מוצר למוצר, וגם אלו שלא רכשו בקמפיין הראשון, יתבשלו להם וירכשו בקמפיין השלישי.

כך שהמשמעות של קמפיין גדלה כאשר אנחנו עובדים בקמפיינים ולא רק מנסים את שיטת העבודה הזו באופן חד פעמי ומתקדמים הלאה. הקמפיין הראשון שלי הביא תוצאות מסויימות, אך ההכנסות הגדולות באמת הגיעו אחרי כמה וכמה קמפיינים – כי הם העצימו זה את זה. כדי להביא הכנסות גדולות אני ממליצה לאמץ את שיטת העבודה בקמפיינים כגישה מקצועית! ולעשות שינוי תפיסתי בעסק שלכם, ולהביא באופן אקטיבי מכירות, ולהתקדם מהשלב בו אנחנו רק מחכים בצורה פסיבית לפניות אלינו. שם נמצא הכסף הגדול!

אני כאן איתכם במהלך תהליך השינוי הזה,
מוזמנים לשאול ולהגיב כאן ובקהילת הפייסבוק "אופטימיים בעסקים".
בהצלחה רבה! ♥ דפנה

אהבתם? שתפו מישהו שאתם אוהבים ♥

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn